onsdag 6 januari 2010

All in good time

Hallo. Det var jag igen. Länge sen sist och man kan undra varför.

Saker kom emellan. Jag har gjort lite annat. Julat, kräkits, ätit nyårsanka och sprungit "30 Rock"-maraton. Träningen visade sig ha gett resultat och jag är i fantastisk form - tackar som frågar! Inte mycket till att samla tankarna, dock. Inte med det där. Har snarare spritt dem över hela hemmet, som... som... som smutstvätt da'n före tvättstugan. Fast med rena tankar, förstås. Så kanske mer som dagen före man ska mangla.

Vid det här laget har ni förstått att jag har en bit kvar, innan jag har skapat något verkligt läsvärt. Men härda ut! Jag ska ta mig samman, sortera vittvätt och förtydliga min vision. 2010 kan vara året då det händer. Som Tracy Jordan* säger:

"Nothing is impossible. Except dinosaurs."

*Tracy Jordan, spelad av Tracy Morgan, är en fenomenal (!) karaktär i ovan nämnda "30 Rock". Se!

4 kommentarer:

  1. Nej, Tracy har så rätt. Ingenting är omöjligt, om man har rätta glöden och kampviljan! Kämpa på med tvätten och annat viktigt:-).

    Kram
    LJFC

    SvaraRadera
  2. Och är det någon som kan det här med rätta glöden och kampviljan är det DU! Du är enorm!

    Kram igen
    LJFC

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot mycket mer mangling under 2010... i år är ditt år!

    And by the way - Du rockar lika mycket som Tracy, Rocky!

    SvaraRadera
  4. Då skulle jag bara vilja säga att TVÄTT är omöjligt. Har du någonsin, någonsin kommit ikapp så att det inte ligger ett enda smutsigt plagg någonstans? Och om du precis har tvättat och kanske lyckats så tar det ju ändå inte många timmar innan det ligger en sketen strumpa i den där korgen iallafall. Tala om det för Tracy. /T

    SvaraRadera