söndag 27 juni 2010

Snickelisnicksnack

I väntan på England-Tyskland-chipsen, som skulle anlända med en av gästerna till vår egen lilla VM-studio, plockade jag idag hurtigt fram ett så kallat nytt försök - gojibär. DN skrev upp dessa bär för ett par månader sedan, skulle va' kanon på många sätt och vis. Dessutom står det "Gott som snacks" på påsen. Och det vill jag bara ta chansen att kommentera här, att det är ljug. Ingenstans är det gott, vi åt luft till matchen och min enda tanke - kanske - är om bären möjligen skulle kunna uppfattas som bara lite smarriga om man är typ revyfull och ostbågarna på efterfesten är slut. Men förmodligen inte ens då.

Lur, alltså.

Kom ihåg var ni läste det först.

3 kommentarer:

  1. Ska komma ihåg detta! Inga gojibär, vad det nu är.

    LJC

    SvaraRadera
  2. Jag har också testat en gång - bläääääää!

    SvaraRadera
  3. Bläääääääää, så Bill. Bläääääääääää, sa Bull. De får va' hur nyttiga de vill - jag ställer inte upp fler gånger. It is OVER! ... Inser nu att det ju ser ut som att du och jag är Bill och Bull, Maria. Alternativt att du, Maria, och du, Anonym, är Bill och Bull. Det var egentligen inte alls så jag menade, men hur det än är med det, så kanske vi alla tre i kör helt enkelt kan säga Blääääääääääääää, bara. Och lämna gojibären därhän.

    SvaraRadera